Veelgestelde vragen
📦 Bestellingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op EmmetiStore?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op EmmetiStore?
U kunt eenvoudig online bestellen op de website van emmetistore door de gewenste producten te selecteren en de instructies voor het afrekenen te volgen.
Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is?
Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is?
Je ontvangt een bevestigingsmail met alle bestelgegevens. Zo niet, controleer dan uw spamfolder of neem contact met ons op.
Hoe kan ik de levertijden voor mijn bestelling achterhalen?
Hoe kan ik de levertijden voor mijn bestelling achterhalen?
Levertijden kunnen variëren afhankelijk van de bestemming en het soort materiaal dat verzonden wordt.
Voor precieze informatie over levertijden kunt u contact met ons opnemen. Wij informeren u graag verder.
💳 Betalingen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren betalingen met:
- Creditcards en betaalpassen
Wij accepteren de belangrijkste creditcards, waaronder Visa, MasterCard en American Express. - ScalaPay – Betaal in 3 of 4 termijnen
- PayPal
- Bankoverschrijving
- Contante betaling - Markering (waar aangegeven)
- Klarna – Betaal in 3 termijnen
- Tevreden
Is de betaling veilig?
Is de betaling veilig?
Absoluut. We gebruiken SSL-encryptie om alle gevoelige gegevens tijdens transacties te beschermen.
Hoe kan ik een factuur krijgen?
Hoe kan ik een factuur krijgen?
Binnenkomen uw gegevens bij bestelling, U vindt de juiste velden bij het afrekenen. Zodra de factuur is verzonden, wordt deze automatisch naar u doorgestuurd. SDI.
Voor klanten die factuurgegevens verstrekken op een later tijdstip dan de bestelling is verwerkt, dient u er rekening mee te houden dat: Niet het is mogelijk om na de deadline verzoeken tot facturering te accepteren tien dagen van ontwijking van de bestelling.
🚚 Verzending
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden momenteel naar heel Italië, heel Europa, Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk.
Voor informatie over verzendingen naar andere bestemmingen kunt u contact met ons opnemen. Neem contact met ons op.
Welke koeriersdiensten gebruikt u voor uw verzendingen?
Welke koeriersdiensten gebruikt u voor uw verzendingen?
- Italië: Voor nationale zendingen maken wij gebruik van de koeriersdienst TNT.
- In het buitenland: Voor internationale zendingen vertrouwen wij op FedEx En DHL.
- Grof materiaal: Voor grote materialen gebruiken we DACHSER & FERCAM
Heeft u spoedlevering nodig?
Heeft u spoedlevering nodig?
Profiteer van onze PRIME-verzendservice en ontvang uw producten de volgende dag vóór 12.00 uur! Bestel vandaag nog en ervaar de snelheid en betrouwbaarheid die alleen onze PRIME-service kan bieden.
Algemene voorwaarden:
- Deze aanbieding is alleen geldig voor bestellingen die vóór 14:00 uur geplaatst worden.
- Niet geldig voor eilanden (niet beschikbaar voor Calabrië, Sardinië en Sicilië) en moeilijk bereikbare gebieden.
- Niet geldig voor producten met een levertijd van 8-10 dagen.
Kies voor de snelheid en het gemak van PRIME Shipping en ontvang uw aankopen in recordtijd!
🔧 Op bestelling gemaakte of aanpasbare producten in de Emmeti Store
Wat betekent een product dat op bestelling wordt gemaakt?
Wat betekent een product dat op bestelling wordt gemaakt?
Een "op bestelling gemaakt" product is een artikel dat niet direct op voorraad is en pas na aankoop rechtstreeks bij de leverancier wordt besteld. Dit kan resulteren in langere levertijden dan bij producten die wel op voorraad zijn.
Hoe kan ik een gepersonaliseerd product bestellen?
Hoe kan ik een gepersonaliseerd product bestellen?
Om een personaliseerbaar product te bestellen, selecteert u de beschikbare personalisatieopties op de productpagina (zoals maat, kleur, gravering, enz.) en voegt u het artikel toe aan uw winkelwagen. Heeft u speciale wensen die niet in de standaardopties passen? Neem dan rechtstreeks contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken.
Wat zijn de levertijden voor op bestelling gemaakte of aanpasbare producten?
Wat zijn de levertijden voor op bestelling gemaakte of aanpasbare producten?
Levertijden voor op maat gemaakte of aanpasbare producten kunnen variëren, afhankelijk van de complexiteit van de maatwerkoplossing en de beschikbaarheid van de leverancier. We geven u een geschatte levertijd wanneer u uw bestelling plaatst of direct na ontvangst.
🛠️ Retourneren en terugbetalen
Wat is het retourbeleid?
Wat is het retourbeleid?
Bij Emmeti Store willen we dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met het ontvangen product, dan kunt u het binnen 24 uur retourneren. 14 dagen vanaf de leverdatum. Om het retourproces te starten, kunt u dit doen via uw account.
⚠️ Voor bestellingen naar de Verenigde Staten worden alle verkopen beschouwd als "definitieve verkoop”: daarom worden retourzendingen of ruilingen niet geaccepteerd.
Kan ik een op maat gemaakt of gepersonaliseerd product retourneren?
Kan ik een op maat gemaakt of gepersonaliseerd product retourneren?
Het herroepingsrecht is niet van toepassing in de volgende gevallen:
- Producten niet aanwezig in de catalogus, besteld op specifiek verzoek van de klant
- Producten op maat gemaakt
- Producten uitgesloten onder deArtikel 59 van Wetgevend Besluit 206/2005
Voorbeelden van uitgesloten producten:
- Deuren van elk type (deuren, draaideuren, gepantserde deuren, tegendeuren)
- Speciale pleisters en verven
- Professioneel meubilair Beta
- Producten Velux
- Le Nordica kachels en haarden
- Andere gepersonaliseerde artikelen
📝Voor deze artikelen worden alle retouren geaccepteerdalleen met voorafgaande schriftelijke toestemmingdoor EmmetiStore.
Retourvoorwaarden Verenigde Staten
Retourvoorwaarden Verenigde Staten
Vanaf 15 juli 2025 accepteert Emmeti Store geen retourzendingen meer uit de Verenigde Staten vanwege de recent ingevoerde hoge douanerechten. Bestellingen met een verzendbestemming in de Verenigde Staten kunnen alleen worden geannuleerd voordat ze worden verzonden; zodra ze zijn verzonden, worden dergelijke bestellingen als definitief beschouwd.
Retourvoorwaarden
Retourvoorwaarden
Het product moet in de originele verpakking, compleet met alle accessoires en documentatie, worden geretourneerd.
Het product moet in nieuwe en ongebruikte staat zijn.
De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is of per ongeluk is verzonden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd, zullen wij binnen 24 uur overgaan tot terugbetaling. 14 werkdagenDe terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode die u voor de oorspronkelijke aankoop heeft gebruikt.
Zodra uw terugbetaling is verwerkt, sturen wij u een e-mail.
